segunda-feira, 28 de outubro de 2013

leda




Alba




Levad', amigo, que dormides as manhanas frías;

toda-las aves do mundo d'amor dizían.

Leda m'and'eu.



Levad', amigo, que dormide-las frías manhanas;

toda-las aves do mundo d'amor cantavan.

Leda m'and'eu.



Toda-las aves do mundo d'amor dizían;

do meu amor e do voss'en ment'havían.

Leda m'and'eu.



Toda-las aves do mundo d'amor cantavan;

do meu amor e do voss'i enmentavan.

Leda m'and'eu.



Do meu amor e do voss'en ment'havían;

vós lhi tolhestes os ramos en que siían.

Leda m'and'eu.



Do meu amor e do voss'i enmentavan;

vós lhi tolhestes os ramos en que pousavan.

Leda m'and'eu.



Vós lhi tolhestes os ramos en que siían

e lhis secastes as fontes en que bevían.

Leda m'and'eu.



Vós lhi tolhestes os ramos en que pousavan

e lhis secastes as fontes u se banhavan.

Leda m'and'eu

Nuno Fernandez Torneol ( CV 242, CBN 604)

Sem comentários: